Gdy zacznie łykać nadmierne ilości oleju? :wink:
Ogłoszenie
Zwiń
No announcement yet.
Jak często zapiekają się kierownice?
Zwiń
X
-
Jak często zapiekają się kierownice?
Witam !
Otóż problem z zapiekaniem się kierownic turbo spotkał mnie już 2 krotnie. A więc już po drugim czyszczeniu kierownic nigdy skodzince nie żałowałem i zawsze dawałem w pedał. Przyszły teraz mrozy ja mu w gaz, a on mi znowu to samo... Jak myślicie co może być powodem takiego częstego zapiekania się kierownic turbo ? Dodam jeszcze raz ze nie stosuje PSJ , a od ostatniego czyszczenia turba zrobiłem 6000 km. Zaworek i przepływka wporządku, bo po zresetowaniu kompa idzie jak ta lala.
Czy miał ktoś z was tak samo?
Pozdraiwam
[ Dodano: Pon 12 Sty, 09 23:25 ]
Doradźcie co możnaby było z tym fantem zrobić :/
-
Znam Octavie ALH, ktora ponad 200tys km zrobila jako taksowka, czesto stojac w korkach (uroki Wawy). Jest uzywana baaardzo ekonomicznie (czytaj na wolnych obrotach) a z turbina nigdy nie bylo problemu. Wydaje mi sie, ze jesli sie jezdzi normalnie, to szybciej wysiadzie mieszek (ew N75) niz zapieka sie kierownice. No ale przypadki chodza po ludziach
Komentarz
-
Zamieszczone przez wojciech_Znam Octavie ALH, ktora ponad 200tys km zrobila jako taksowka, czesto stojac w korkach (uroki Wawy). Jest uzywana baaardzo ekonomicznie (czytaj na wolnych obrotach) a z turbina nigdy nie bylo problemu. Wydaje mi sie, ze jesli sie jezdzi normalnie, to szybciej wysiadzie mieszek (ew N75) niz zapieka sie kierownice. No ale przypadki chodza po ludziachsaport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
ja miałem leona z AGR-em, którym trzasnąłem ponad 180 tyś. przy ok. 150 tyś. po raz pierwszy odezwały się problemy, utrata mocy, muszę dodać, że 85% mojej jazdy wykonywałem w mieście. czyli, chciał nie chciał PSJ. jeździłem od jednego do drugiego mechaniora, mówili, że turbawka pada lub też ten zaworek N75. nic nie wymieniałem i nie regenerowałem, męczyłem się następne 30 tyś. aż go w końcu sprzedałem :szeroki_usmiech
Komentarz
-
Zamieszczone przez ufoja miałem leona z AGR-em, którym trzasnąłem ponad 180 tyś. przy ok. 150 tyś. po raz pierwszy odezwały się problemy, utrata mocy, muszę dodać, że 85% mojej jazdy wykonywałem w mieście. czyli, chciał nie chciał PSJ. jeździłem od jednego do drugiego mechaniora, mówili, że turbawka pada lub też ten zaworek N75. nic nie wymieniałem i nie regenerowałem, męczyłem się następne 30 tyś. aż go w końcu sprzedałem :szeroki_usmiechJarek "Vinci"
Komentarz
-
Sztanga się pewnie zapiekła, AGR rzadko, ale też miewa z tym problemywww.soft-car.pl
www.chiptuning-gdansk.pl
- Chiptuning silników benzynowych oraz diesla
- Wyłączanie DPF
- Hamownia Obciążeniowa
Komentarz
-
Zamieszczone przez pantolZamieszczone przez ZoltarSztanga się pewnie zapiekła, AGR rzadko, ale też miewa z tym problemyVW Vento 1.9TDI 1Z ++
Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0 :lol
Komentarz
Komentarz