Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Jak często zapiekają się kierownice?

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Jak często zapiekają się kierownice?

    Gdy zacznie łykać nadmierne ilości oleju? :wink:

  • #2
    Jak często zapiekają się kierownice?

    Witam !
    Otóż problem z zapiekaniem się kierownic turbo spotkał mnie już 2 krotnie. A więc już po drugim czyszczeniu kierownic nigdy skodzince nie żałowałem i zawsze dawałem w pedał. Przyszły teraz mrozy ja mu w gaz, a on mi znowu to samo... Jak myślicie co może być powodem takiego częstego zapiekania się kierownic turbo ? Dodam jeszcze raz ze nie stosuje PSJ , a od ostatniego czyszczenia turba zrobiłem 6000 km. Zaworek i przepływka wporządku, bo po zresetowaniu kompa idzie jak ta lala.

    Czy miał ktoś z was tak samo?

    Pozdraiwam

    [ Dodano: Pon 12 Sty, 09 23:25 ]
    Doradźcie co możnaby było z tym fantem zrobić :/

    Komentarz


    • #3
      Mieszek od turbo sprawdz czy nie przerdzewiał.
      Była O1 130/280 powered by turbodiesel.pl

      Była O2 143/305 powered by turbodiesel.pl

      Jest O1 1.6 BFQ

      Komentarz


      • #4
        mieszek jest ok :/

        Komentarz


        • #5
          może jednak uprawiasz PSJ tylko o tym nie wiesz :?: :szeroki_usmiech
          wystarczy dużo stać w korkach i już
          saport techniczny baj DGW
          była BKD+DSG '05 120kkm
          była BXE '08 190kkm
          no i nie ma :-)

          Komentarz


          • #6
            .
            Zamieszczone przez szkoda
            wystarczy dużo stać w korkach i już
            Dokładnie i wtedy mogą sie zapiekać kierowniczki
            Tyle, że po 6tys nie powinno tak być...
            Była O2 RS 190 km / 436 Nm
            Jest Superb 2FL 201 km / 436 Nm

            Komentarz


            • #7
              Znam Octavie ALH, ktora ponad 200tys km zrobila jako taksowka, czesto stojac w korkach (uroki Wawy). Jest uzywana baaardzo ekonomicznie (czytaj na wolnych obrotach) a z turbina nigdy nie bylo problemu. Wydaje mi sie, ze jesli sie jezdzi normalnie, to szybciej wysiadzie mieszek (ew N75) niz zapieka sie kierownice. No ale przypadki chodza po ludziach

              Komentarz


              • #8
                tak sobie myślę że może zatkany kat może być przyczyną częstego zapiekania kierownic
                TDI ASV 140KM 300Nm

                Komentarz


                • #9
                  Zamieszczone przez wojciech_
                  Znam Octavie ALH, ktora ponad 200tys km zrobila jako taksowka, czesto stojac w korkach (uroki Wawy). Jest uzywana baaardzo ekonomicznie (czytaj na wolnych obrotach) a z turbina nigdy nie bylo problemu. Wydaje mi sie, ze jesli sie jezdzi normalnie, to szybciej wysiadzie mieszek (ew N75) niz zapieka sie kierownice. No ale przypadki chodza po ludziach
                  chyba jest tak, że im bardziej "ekologiczny" silnik, tym większe prawdopodobieństwo zapieczenia
                  saport techniczny baj DGW
                  była BKD+DSG '05 120kkm
                  była BXE '08 190kkm
                  no i nie ma :-)

                  Komentarz


                  • #10
                    ja miałem leona z AGR-em, którym trzasnąłem ponad 180 tyś. przy ok. 150 tyś. po raz pierwszy odezwały się problemy, utrata mocy, muszę dodać, że 85% mojej jazdy wykonywałem w mieście. czyli, chciał nie chciał PSJ. jeździłem od jednego do drugiego mechaniora, mówili, że turbawka pada lub też ten zaworek N75. nic nie wymieniałem i nie regenerowałem, męczyłem się następne 30 tyś. aż go w końcu sprzedałem :szeroki_usmiech

                    Komentarz


                    • #11
                      Zamieszczone przez ufo
                      ja miałem leona z AGR-em, którym trzasnąłem ponad 180 tyś. przy ok. 150 tyś. po raz pierwszy odezwały się problemy, utrata mocy, muszę dodać, że 85% mojej jazdy wykonywałem w mieście. czyli, chciał nie chciał PSJ. jeździłem od jednego do drugiego mechaniora, mówili, że turbawka pada lub też ten zaworek N75. nic nie wymieniałem i nie regenerowałem, męczyłem się następne 30 tyś. aż go w końcu sprzedałem :szeroki_usmiech
                      No tak, ale AGR CHYBA nie miał łopatek w turbinie ?
                      Jarek "Vinci"

                      Komentarz


                      • #12
                        Sztanga się pewnie zapiekła, AGR rzadko, ale też miewa z tym problemy
                        www.soft-car.pl
                        www.chiptuning-gdansk.pl


                        - Chiptuning silników benzynowych oraz diesla
                        - Wyłączanie DPF
                        - Hamownia Obciążeniowa

                        Komentarz


                        • #13
                          Od kiedy AGR ma podcisnienie? :shock:
                          VW Vento 1.9TDI 1Z ++
                          Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
                          Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0 :lol

                          Komentarz


                          • #14
                            Zamieszczone przez Zoltar
                            Sztanga się pewnie zapiekła, AGR rzadko, ale też miewa z tym problemy
                            Zoltar, jaka sztanga?
                            Jarek "Vinci"

                            Komentarz


                            • #15
                              Zamieszczone przez pantol
                              Zamieszczone przez Zoltar
                              Sztanga się pewnie zapiekła, AGR rzadko, ale też miewa z tym problemy
                              Zoltar, jaka sztanga?
                              Chyba wastegate :P
                              VW Vento 1.9TDI 1Z ++
                              Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
                              Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0 :lol

                              Komentarz


                              • #16
                                Zamieszczone przez pantol
                                No tak, ale AGR CHYBA nie miał łopatek w turbinie ?
                                :szeroki_usmiech

                                Komentarz

                                POWRÓT NA GÓRĘ
                                Pracuję...
                                X